Weekend weather

Moved to http://www.nzstockcarheat.co.nz/
Locked
User avatar
evil89
Posts: 159
Joined: Thu Nov 22, 2007 9:45 pm
Location: naki

Weekend weather

Post by evil89 » Fri Sep 03, 2010 8:41 pm

As the server has only been open an hour , and some clown has managed to get kicked
already dragging some innocent racers with him .Wots the chances of just putting the pw
on instead for the next month when this happens????
We got crap weather this weekend and bein stuck inside not able to race
is no fun. With less than a month to go and probably more crap weather comin
we dont need idiots on here.
Now i have to go argue with the family.......
glen eagles driver 74c

User avatar
grim reeper
Posts: 128
Joined: Wed Sep 03, 2008 10:23 pm
Location: hastingz

Re: Weekend weather

Post by grim reeper » Fri Sep 03, 2010 9:58 pm

lol bro i know how you feel.id be pissed too if i wur dragged cos some1 with the same ip decided to e a clown
lifes a b!tch then you die so lets say fcuk it n let the good times ride!!
paybacks a b!tch ,but the taste of revenge is sweet

Xtreme_Dropkick
Posts: 24
Joined: Sun Aug 08, 2010 10:18 am

Re: Weekend weather

Post by Xtreme_Dropkick » Fri Sep 03, 2010 9:59 pm

Just goes to show how ignorant some people are around here :rolleyes:
You know there are a heck of alot of other members that race on here, Some not even getting to race because of being dragged.
And you dont see them coming on here and saying blah blah blah the server should be pw'ed blah blah blah

User avatar
ford ill do
Posts: 456
Joined: Tue Jan 08, 2008 6:05 pm
Location: marton,

Re: Weekend weather

Post by ford ill do » Fri Sep 03, 2010 10:33 pm

good time to get out in the shed sandy and sort the 2 real ones out ,lol,its a bummer alright and i can tell you this for nothing , it was sumone in the naki that got booted so go see the little man lmfao }8D }8D and yep im in the naki at the moe but it wasent me lol

User avatar
evil89
Posts: 159
Joined: Thu Nov 22, 2007 9:45 pm
Location: naki

Re: Weekend weather

Post by evil89 » Fri Sep 03, 2010 11:05 pm

you at coxy's ford?? one car is at his work needin lots of tlc and the other is in my shed
needin more $$$$$ spent on it lol, and i got man flu so not goin outside. hopefully if i 'm
better tommorrow i might go start pulling motor out of the stocky if coxy hasnt
robbed the bits he was checkin out on it for his hahaha
glen eagles driver 74c

User avatar
evil89
Posts: 159
Joined: Thu Nov 22, 2007 9:45 pm
Location: naki

Re: Weekend weather

Post by evil89 » Fri Sep 03, 2010 11:22 pm

Xtreme_Dropkick wrote:Just goes to show how ignorant some people are around here :rolleyes:
You know there are a heck of alot of other members that race on here, Some not even getting to race because of being dragged.
And you dont see them coming on here and saying blah blah blah the server should be pw'ed blah blah blah
your name says it all!!
glen eagles driver 74c

User avatar
Ratman
Posts: 5669
Joined: Thu Jun 14, 2007 3:13 pm

Re: Weekend weather

Post by Ratman » Fri Sep 03, 2010 11:35 pm

evil89 wrote:
Xtreme_Dropkick wrote:Just goes to show how ignorant some people are around here :rolleyes:
You know there are a heck of alot of other members that race on here, Some not even getting to race because of being dragged.
And you dont see them coming on here and saying blah blah blah the server should be pw'ed blah blah blah
your name says it all!!
yip your right EVIL... Dropkick was booted from KSR previously as name 52pfreak

User avatar
brad816
Posts: 1849
Joined: Sun Jun 03, 2007 1:25 am
Location: probably in the wall

Re: Weekend weather

Post by brad816 » Sat Sep 04, 2010 7:50 am

evil89 wrote:
Xtreme_Dropkick wrote:Just goes to show how ignorant some people are around here :rolleyes:
You know there are a heck of alot of other members that race on here, Some not even getting to race because of being dragged.
And you dont see them coming on here and saying blah blah blah the server should be pw'ed blah blah blah
your name says it all!!
and obviously not on the pw list lol
1st Ultimate teams champs 2011
2nd Legends event wanganui 2011,Indi league 2011
3rd South KSS Champs 2010
4th World 240s 2010,Legends Event Stratford 2010,Indi league 2010, South Island KSS champs 2011

User avatar
tonyff4
Posts: 126
Joined: Sun Nov 15, 2009 11:51 am
Location: hastings

Re: Weekend weather

Post by tonyff4 » Sat Sep 04, 2010 10:03 pm

so does that mean hes getting kicked again ratty

Locked